10 Kasım 2011 Perşembe

Özlemle anıyoruz..

Ben ilk blogumu Atatürk yapılan saygısızlık üzerine yazmıştım.Bugün tekrardan duygularımı yazmadan geçemedim.Yurdum insanı bugün beni tekrar şaşırtmadı.Ama umrumda değil ben yapmam gerekeni yaptım.Her sene tam 9 u 5 geçe çalan sirenler içime içime işlediği gibi bu sene de aynı duyguları yaşattı.Her yerim uyuştu o üzüntüyü kalbimde hissettim.Gözlerim doldu.Sanki o an ölmüşcesine iç geçirdim.

Bana bu duyguları yaşattıkları ve bana Atatürk sevgisini aşıladıkları için bütün ilkokul hocalarıma minnet borçluyum.Onlar bana öğretti Atatürk sevgisini,öğretilerini,inkılaplarını ve ona dair her şeyi..


Bir daha onun gibi bir lider dünyaya gelmeyecek ama onun yaptıkları bizim gibi gençler var oldukça ölümsüzleşmeye devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder