30 Kasım 2011 Çarşamba


Haftalardır süren Amerika dil okulu koşturmam tam hız devam ediyor.Ben bunu hiç yazmamıştım tabi.İngilizceme ingilizce katma amaçlı gideceğim Amerika macerasına hazırlık hiçte kolay olmadı.8 haftalık dil okulunu biraz fazla abarttım sanırım.Öncelikle okulu seçebilmek için fuarlara katıldım.(Yurtdışı eğitim danışmanlık firmasına karar verebilmek için.)Daha sonra seçmiş olduğum Oxford House College ile anlaştım(şu ana kadar %100 memnuniyete erişmedim ama napalım) ,daha sonra okul seçimine sıra geldi yaptığım derin araştırmalar sonucu çok iyi ve fiyatında kampanya yapan Embassy CES ' e karar verdim.Okula başvuru yaptık ve bu sürede vize için evrakları toparladım.Geçen hafta evraklarımı teslim ettim ve vize için gün aldım.13.12.2011 saat 10:00'da bütün bu uğraşlarıma değip değmediğini öğreneceğiz.Bunların hiç birine bakılmadığını söyleyen 100 kişi duydum ama hiç birini es geçmemek önemli.Şu an yaptığım gün beklemek. Olmaması için hiçbir neden göremiyorum ama Konsolostuktakilerin sağı solu belli olmuyormuş.Gelişmelerden haberdar edeceğim bana şans dileyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder