9 Kasım 2011 Çarşamba

Düğünsüz evlilik olur mu?

Yanda açtığım anketi gören evleniyorum ya da öyle bir niyetim var sanmasın sadece geçen akşam ki hoş arkadaş ortamımda biz kızlar olarak düğünlerin ne kadar güzel özel ve olması gereken bir seremoni olduğunu desekte erkekler bunun milleti eğlendirmek için harcanan gereksiz para olarak karşı çıktı.


Bir kızın belli bir yaştan sora sevdiği erkekle evlenmek hayallerini süsler,kurar durur, olur ya da olmaz imkana kalmıştır.İmkan dışında iki tarafın aynı şeyleri istemesiyle de alakalıdır.Kızlar hayatta bir kez evleneceğini düşünerek düğüne unutulmaz bir anı olarak bakarken erkeklerin kimisi böyle düşünür, kimisi gereksiz anlar olarak .Ben de bunu anketle ölçmek istedim.Anket yılbaşında biticek.Katılımınızı bekliyorum arkadaşlar görelim bakalım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder