14 Mart 2012 Çarşamba

Amerika Günlükleri-3

Amerika maceram yavaş yavaş bitiyor..Aşırı mutsuzum..Buraya tam alıştım derken zamanın sona eriyor olması içler acısı çünkü insann böyle bir tecrübe yaşaması insanın eline her zaman geçmiyor.Peki bu macera amacına ulaştı mı ?Kısmen evet 2 ayda ingilizce olayını bitirmem zaten imkansızdı ama geliştirdim mi ? Evet.Geziyorum,eğleniyorum,alışveriş yapıyorum çok güzel vakit geçiriyorum.Türkiye de 100 kere ezberlemeye çalışacağım kelimeyi burda kullanarak otomatikman öğreniyorum.
Ayrıca dünyanın heryerinden arkadaşlar ediniyorum.Bu eğlenceli ve komik.Çünkü farklı kültürlerin farklı alışkanlıkları var ve bir arada yaşayınca eğlenceli ortamlar yaşanıyor.
Geçen hafta sonu Boston'a gitmiştim.Ayşin'in yeni doğan yeğeni Batu'nun göbek bağını Ayşin NY da bir üniversite bahçesine gömmemi rica etmişi.Boston'a gidince Harvard Üniversitesi bahçesine gömdüm.Kurucu John Harvard'ın ayağına dokunmak şans getiriyomuş.Resimde de göreceğiniz üzere önce resmi çektirdim sonra yakınına gömdüm hızlı olmak zorundaydım çünkü herhangi bir görevli görse bomba gömdüğümü düşünebilirdi ve elimdekinin ne olduğunu açklamak çokta kolay olmazdı benim için.Ama sonuç olarak görev başaryla tamamlandı.Ben bana düşeni yaptım sıra Batu da artık çalışsın girsin:)
Geleceğe Not: Eğer bu olursa Batunun halası Ayşin bana güzel bir kıyak geçecektir:))



Hava burda o kadar güzel ki bugün sadece hırkayla dışarı çıktım.Geçenlerde havanın güzel olduğu günü fırsat bilip Central Parka gittik.Şehrin içinde böylesine büyük bir orman oluşu aşırı huzur veriyor insana.Bu kadar karışık akti enerjisi yüksek şehirde bir anda ormanın içinde buluyorsun kendini ve rahatlıyorsun.En ilgici bu şehrin hiçbir yerinde sokaka miyavlayan kedi yok.Sahipsiz köpek yok ama binlerce sincap var:)Central parkta sincaplarla doluydu.Bana dokunmadıkları sürece aşırı sevimliler ama çimenlere korkudan oturamam oda ayrı bişey..
Alışveriş konusuna gelirsek birsürü alışveriş yaptım ama yarısından çoğu sadece hediye..Artık hediye faslı bitti sıra bana geldi.Bu iki haftada kendime çalışıcam.Daha önce bahsetmiştim sanırsam ama Amerika ucuz ama öle 5 dolara da güzel bişey alamazsın.Buraya gelmek istiyorsanız.Şükran günü,4 Temmuz yada Başkanlar gününde gelmenizi tavsiye ederim.O zaman outlet centerlarda extra güzel indirimler oluyor.Benden söylemesi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder