11 Şubat 2012 Cumartesi

Amerika Günlükleri-2





Blogumu milyonlar takip etmiyor olabilir binlerce kişi de takip etmiyor olabilir..Ama ben burda yaşadıklarımı paylaşmaktan keyif alıyorum.Amerika hakkında ilk görüşlerimi yazmıştım..


Dört hafta oldu New york'a geleli artık iyice alıştım burdaki yoğun hızlı ve keyifli hayata..Her sabah metroya binerken rayların arasındaki farelerden tiksinsem de sevdim bu şehri..Okula da alıştım henüz çok yakın bi arkadaşım yok..En yakın arkadaşım tabiki kuzenim Cansu:)Görülmesi gereken yerleri bir bir görüyorum resimlerden de anlayacağınız üzere..Time Square inanılmaz hoşuma gitti.Bu kadar ışıltılı reklam dolu ışık dolu bi yer daha var mı bilmiyorum ama güzeldi..Empire States'e gelince Manhattan manzarası çok güzel ama bana tuhaf gelin dümdüz bi yer olması buranın ne yokuşu var ne tepesi en her dümdüz çarşaf gibi önünde ve burda yaşayanlar deniz manzarasına düşkün değil şehir içi manzarası daha kıymetli ve önemli onlar için enteresan..Bu arada Empire State girişi içerdeki fotoğraf çekimi vs herşey İstabul'da ki Sapphiredekiyle aynı..Hatta resim çeken firma bile aynı =)


Alışveriş merkezleri vazgeçilmezim ama hayal ettiğiniz kadar çok şey almıyorum temkinli ilerliyorum ki pişman olmayayım üzülmeyeyim.Ama alışveriş için gerçekten harika bi yer burası yıllık izinleri burada değerlendirmek mantıklı ve yorucu bir tercih olabilir.Bilginiz olsun:)


Hergün farklı yemekler farklı yerleri keşfetmek o kadar bi duygu ki anlatamam..Buranın kendine çeken bi yanı olduğu kesin..Neyse kısa kesiyorum bu kez geçen sefer gibi boğmayayım sizi..Daha sık yazmaya karar verdim.Özletmiycem kendimi.Blogumu takip etmeye devam edin:)



I LoVe New York City...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder