31 Aralık 2011 Cumartesi

Yeni Yıl

Sabah kalktığımdan beri kendimi küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum.İşe giderken bile ayrı bir süslendim,ayrı bir giyindim.Yeni yıl heyecanı içimi kapladı.Altı üstü bir gün geçicek ama yeni yıla dair umutlarım hayallerim birbiri ardına diziliyor.Arkadaşlarımla hediyeleşmeyi de seviyorum.Milli piyango bana çıkarsa ne yaparım, seneye görüşürüz gibi bayat konuşmaları da seviyorum.Ne kadar gencim modernim desem de gelenekleri ve aile sıcaklığını seviyorum.Yılbaşı yemeğini ailecek yemeği seviyorum.Tombala oynamayı da..
Anneannem teyzemler,dayılarım,yengelerim,kuzenlerimle iyi vakit geçiriyoruz.12de dans ederek geriye sayarak giriyoruz.Bu senede her seneden farklı olmayarak öyle olucak.12 den sonra küçük bir kaçamak yapılabilir ama bunun kimseye zararı olacağını da sanmıyorum.
Sevdiklerinizle birlikte önce sağlık olmak üzere huzur,mutluluk,başarı,şans,aşk ve kazanç dolu sıcacık yıllar diliyorum.
2011'in son yazısını da sizlerle paylaşıyorum.Mutlu yıllarrrrr!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder