15 Ocak 2013 Salı

Sonunda Buldum..!

Küçüklüğüm vazgeçilmeziydi..Annem bundan bana adet olarak değil paket paket alırdı.Annemle yıllardır adını hatırlamaya çalışıyordum.Aklımızdaki tek şey Sarı ve Mavi iki renkli paketi olduğu ve adının S harfiyle başladığıydı.Dün televizyonda Karam çikolatasının reklamını görünce acaba mı dedik ama yine yanılmıştık.Bu sefer inandım adını bulucam dedim ve buldum.Eti Sprint. Tadı yıllardır damağımda.Resmen özlenilen lezzet.. Eti'ye mail bile attım tekrar piyasaya çıkarın diye valla reklamını her platformda yapıcam yeter ki çıkarsın.Benden başka hatırlayan ve özleyen var mı?

1 yorum:

  1. Bende aynı durumdaydım sizinle..
    Bu akşam yine hatırlamaya çalışınca rastladım. Çok güzel ,şahane bir çikolata idi ,Eti keşke yine çıkarsa SPRİNT i.😀

    YanıtlaSil