12 Kasım 2009 Perşembe

Gündeyiz...












Son dönemin en çok izlenen programı artık yavaş yavaş reytingini düşürse de Yemekteyizdir.Programı çoğu kimsenin bildiğini düşünerek bahsetmiyorum ama kısaca bahsedersek yarışmacıya belli bir süre veriliyor o sürede yemeklerini hazırlayıp daha sonra misafirlerine sunup puan alıyor.Bizde üniversiteden kızlarla bunun farklı bir formatı olan Gündeyizi bulduk bunun yarışmadan farkı herkes yemeğini yapıyor ama az biraz annelerden destek alınıyor daha sonra sunuluyor puanlar veriliyor ve en sonundada annelerin yaptığı gün misali belirlenen para veriliyor böylece her hafta azar azar verdiğiniz para size toptan gelince iş görür hale geliyor biz bunu bi tur çevirdiğimizde çok fazla eğlenmiştik ve dün buna tekrardan başlasak mı diye kızlarla konuşur olduk böylece evde otur otur geçmeyen zaman biraz keyifli hale gelebilir.Gün denilince akla sadece dedikodu gelir aslında ama aslında bizim günlerimizde siyasetten ilişkilere ailelerden dine okul hayatına iş hayatına dair pek çok şey konuşulup tartışılıyordu.Billurun evindeki tatlısına ad verme çabamız,benim evimdeki çay servisindeki aksaklıklar,ahudaki salatayı ebrunun kusana kadar yemesi,pervisin evindeki derin sohbetlerimiz hafızamdan silinmeyenler arasında..Kimseyi bilmem ama ben çokta keyif alıyordum umarım tekrardan böyle bir aktivite en azından iş bulana kadar yaparız canım arkadaşlarım benim=))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder